Klachtenregeling

Een klacht?

Maak gebruik van onze klachtenregeling

Alle zorgaanbieders in Nederland dienen cliënten de kans te geven een klacht in te dienen en cliënten hebben recht op een inhoudelijke en eerlijke behandeling van de klacht. Dit is wettelijk geregeld in de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. 

Klachtenregeling | Gastouderbureau Lief Konijntje
Lief Konijntje klachtenregeling

Lief Konijntje regelt de klachtenafhandeling via een onafhankelijke stichting, namelijk De Geschillencommissie. De Geschillencommissie beschouwt klachten van klanten als een vorm van advies over de kwaliteit van de dienstverlening. Dat betekent dat De Geschillencommissie niet alleen de klacht wil afhandelen, maar ook het directe probleem wil verhelpen en wil bekijken hoe dergelijke klachten in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Vragen?

Wil je meer weten over onze klachtenregeling kun je contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.

Klachtenregeling | Gastouderbureau Lief Konijntje